Dagens look!

Dagens look, dagens outfit, whateeevaah!
Vad tycker ni om min outfit, min nya haircut och mina nya grillz a la vampyr (senaste modet från Transylvania). Känner mig på topp alltså, alldrig varit snyggare! Och för er som är avundsjuka och kommer att kommentera att det inte é jag bara för att ni är så avis, har jag några tips:
1) get a life
2) go get a syntest, eller kanske:
3) get a room!  för probemet kan ju vara att ni inte fått något på länge.. U know, sexuellt frustrerad så att man tar ut det på andra. En vanlig bieffekt om man besöker kfb ofta!

"I'm to sexy for my shirt.." Thats my song! Ni kan ju lyssna på den (nedtill) medans ni analyserar my sexy picture!


kommentera plzzzz :$ tihiiiihi / Becksi

Kommentarer
Postat av: Carro

haha vad pinsamt :) för det första; att du/ni börjar skriva på internet IGEN till mig! vågar alltså inte säga något till mig irl (märkte man ju i skolan när du var där becka), för det andra att du ens ifrågasätter min blogg, bevisar ju bara att du är avundsjuk. man försöker inte trycka ner nån annars :) men tyvärr jag blir bara starkare av dina ord. för det tredje är det sjukt pinsamt att ha en blogg där det står "kåta flickor bloggar". får du ingen uppmärksamhet? :) verkar ju inte som det eftersom du måste bli så patetisk och skriva nåt sådant. det kan ju vara på skämt iof, men du söker ändå uppmärksamhet. det märks. annars skulle man inte skriva så. jaja vill du snacka så gör det irl istället för på internet. jag kommer inte svara på något mer du skriver för jag sjunker inte till din nivå gumman :)

2009-02-02 @ 21:20:04
URL: http://carroooows.blogg.se/
Postat av: annika

haha vad pinsamt :) för det första så tänder jag på det och för det andra så tänder jag på det.

2009-02-08 @ 19:26:26
URL: http://labbes.blogg.se/
Postat av: mjaaui

Nejmen hej carro, det var länge sen sist ! :D

"...är det sjukt pinsamt att ha en blogg där det står "kåta flickor bloggar". får du ingen uppmärksamhet? :)" men lilla gumman, visste inte att du tyckte om våran blogg såå mycket hihi, för det "bevisar ju bara att du är avundsjuk. man försöker inte trycka ner nån annars :)". ta det lugnt med dubbelmoralen sötnos :)

Hoppas du inte säger dessa saker om Becka bara för att du är avundsjuk eftersom jag antar att det som gäller bloggar även gäller verkligheten. För i så fall tycker jag verkligen synd om dig. Haha det är fett kul att du inte kan sätta dig in i någon annan människas humor, men jag antar att du är för fokuserad på dig själv och för snabb på att se ner på folk för att kunna göra det :) återigen tycker jag riktigt synd om dig.

Vilken tur att du inte tänker smutsa ner våran blogg ytterligare, det måste betyda att detta förhoppningsvis är första och sista gången jag måste nedlåta mig själv till att skriva till dig på internet.

PUSSINUSS SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTNOOOOOS !

2009-02-11 @ 22:16:05
URL: http://kfb.blogg.se/
Postat av: becks

Haha du lilla bruden, till skillnad från dig så är jag tillräckligt omtänksam, även mot såna uppblåsta brudar som dig, så att jag inte total skämmer ut dig för hela skolan. Du, jag har "the gutts" för att prata IRL, till skillnad från dig som drog hem efter 15 minuter av min vistelse på din skola. Och det som är pinsamt du, är att jag har en oseriös blogg som har fler besökare än vad din "this is the life of of caarrorooouuwuuuwwu"-blogg. Ditt liv är tråkigt nog (för din del) mer booring än min o min babys, och inte nog med det har du ingen fantasi till att ens komma i närheten av några intressanta blogginlägg. Jag är mkt nöjd med den uppmärksamhet jag får, tyvärr måste du nog insé sanningen, att det är du som har brist på uppmärksamhet.. Wallander på en lördag, eller var det inte så? Where is all your friends lilla flickhaaan?

och du, kom inte med din bullshit "jag-fattar-inte-ironi-sjukan?" för det är nog ändå du som lider av den.

Och smidig brutta som tar bort det här svaret båda gångerna jag postade det på din blogg, skäms du eller ?

2009-02-11 @ 22:28:45
URL: http://kfb.blogg.se/
Postat av: Gary

Ålder på barnen som håller i denna sida?

2009-02-13 @ 00:44:58
URL: http://gorillafejs.se/gary/
Postat av: annika

det händer inte så mycket på den här bloggen tycker jag. more catfights, please?!

2009-02-24 @ 22:29:21
URL: http://labbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0