Take a bow

Med all denna P to the O to the S to the E to the T to the I to the V to the E respons kfb bloggen har fått, får mig bara att vilja skriva ännu mer. Vi bugar & tackar för alla applåder från alla våra fans, we looooooove uuu!
Och pga all posetiv energi vi nu fått så tänkte jag nu besvara en fråga som jag tror många tjejer (elr kanske till ochs med killar) där ute frågar sig varje dag ;$

"Hur får man en kille att fatta att man vill ha smisk UTAN att säga det rakt ut?"
 
det tog mkt research och tid för att finna några vettiga svar.. här har vi dem bästa 6;

1. Man stönar det medan man har sex.

2. du tar tag i hans hand och slår dig själv med den.

3. Säg det till honom. Mycket enkelt. "Ja, smiska mig då." "Fo real?" "Ja fo real." "Okej." Sen smiskar han dig och så säger du att du gillade det. Frågar han om du var seriös så säger du: "Ja."

4. Bit honom i pungen.

5. Men typ, busa med honom. Kittla osv, slå till honom på scherten först så kanske han slår tillbaka.

6. du sätter dig på alla fyra och stirrar på honom och smiskar dig själv samtidigt.


asså värt att prova jö.. tror 4an och 6an är mest effektiv.
elr vad tror DU? TIHI ;$

Kommentarer
Postat av: Kas

Läs vårat citat, det handlar lite om hur man ska tolka signaler. Dock borde vi ta med hela texten.

2009-01-13 @ 13:18:59
URL: http://kkb.blogg.se/
Postat av: Schiller

JAHA äntligen fattar jag vad du ville när du utförde sexan Becka.... blev lite rädd först. Var bered på att springa därifrån! <3

2009-01-20 @ 22:55:47
URL: http://kkb.blogg.se/
Postat av: kinkyboy

lätt sexan det är ju som att ni ber om det hårt ^^

2009-02-07 @ 12:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0