On fire, igen

I skolan today gick brandlarmet av aagain. Anledningen till varför är som vanligt ännu inte allmänt känt, men jag skulle nog kunna dra slutsattsen att det var KF som var 2 hooot, as usual ;) Jag var liksom on faaaiaaaah, och eftersom jag var så smoking hot så gick la brandlarmet av. Kan ju hända så ibland. Frågan är bara hur man ska kunna förhindra detta från att hända typ 1 gång i veckan. Ngn bra idé om hur man blir lite mindre hot, utan att brandkåren måste komma tjutande och spruta? I mean, det är ju inte alltid att man blir mindre "på tänd" för det.. ;)
Fireman - Lil Wayne <3


/ beeecksi

Kommentarer
Postat av: pussy

bloggen är inge midre än skön! så jävla kul att läsa :) men lite mer bilder, varför var inte kameran me till skolan när brandmännen kom? :O :( i want pictures! love<3

2009-01-21 @ 14:15:18
Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Följ den gärna med bloglovin.

2009-01-21 @ 14:19:41
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0