oh jeeea

Eftersom jag nu har varit sjuk från och till sen julafton har jag lärt mej ganska många najsiga tidsfördriv :)
1. Rulla tummarna: Stimulerande och avslappnande övning som jag tror att dom flesta har provat på. Bra för att träna tummusklerna så att dina tummar blir massiva och attraherande. Dock ganska tråkigt i längden, men vad gör man inte för att se bra ut? :)
2. Börja smsa: skicka ett litet sms till alla i din kontaktlista. Alla måste vara personliga med sin speciella touch så om du har 200 kontakter kommer massa tid gå åt!!!!!!!!!! :DDD skit i om det är ett gammalt pinsamt strul, keep sending it baby! (detta är också bra för dina kääääära tummuskler)
3. start zapping: Du vill kolla på tv, men inget kul går såklart just när du sätter på den. Då är det bara dags att börja zappa! ett ganska roligt tidsfördriv. sätt på musik och börja zappa i takt till musiken! bilderna kommer fladdra iväg och dina tummar kommer vara starka som aldrig förr :)
4. Datorn: sätt dig helt enkelt framför datorn och börja driv som aldrig förr :) kanske det roligaste tidsfördrivet. Den här gången tränar du till och med hela handen!
Det var alla najsiga tidsfördriv jag kom på för denna gången, nu hoppas jag bara att jag snart kommer bli healthy n' wealthy.

 Igår hörde jag förresten att man kan ha flatlöss i munnen! äckelpäcklena kryper under skinnet och lägger ägg och skit så måste läkare skära upp munnen och pressa ut äggen.. mysigt, viiiiiisst?

/ mjaaaui

Kommentarer
Postat av: sofia

haha du är rolig du marika.... ^^ kom till skolan!

2009-01-15 @ 20:00:14
Postat av: Aladdin

EUUUUWWWWWWWWW, jag tror att jag har det :s....

2009-01-19 @ 15:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0