In med den

Jag snackar med en kåt brud vid namn Annahoiiee i telen nu. Det var ngn annons där de hade sökt folk med udda talanger, typ stoppa handen i munnen. Cool o horny som jag är vid 12 PM flög näven in i käften på mig, and it doesnt wanna come out again. Det är ju mysigt och jag har upptäckt min nya talang ;$ fett kool jag är. Ska prova stoppa in annat också.. nothing can gonna stop me now.

Eftersom jag har sånna skillz tänkte jag ratea dessa n00bar;



2/5 för att han är kines 



1/5 för att jag gillar hennes kinkyblick *grrr*
gr


Jag är en sjävklar 5/5 :$   bara så ni vet ..

Vad tycker ni om denna sexypapa & sexymama? kommentera & ratea dem du också! öhöhöhö

Vet att alla ville se en bild på mig med en nävi käften, men det gick inte så bra att tå kortet med endast en hand :( sry mina fans <33 I WILL MAKE IT UP TO U !



// becksie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0